Min nya hemsida & Mitt jävla liv

Efter många turer och våndor har jag lyckats konvertera min gamla hemsida (för Google släcker ner det gamla programmet) till New Google Site. Det var den enkla delen i detta flerstegsprojekt. Nu är den migrerad till min egen domän, och det mina vänner var inte det lättaste. Men nu är det gjort, med benägen hjälp förstås. 

- Tada. Här är den, min nya hemsida.

Det innebär att jag lämnar mitt tidigare arbetsliv inom organisation och ledarskap bakom mig. Borta är alla artiklar och bloggar jag skrivit om än det ena än det andra. Kvar är dock presentationen av de två fackböckerna jag skrivit tillsammans med kollegan Gro Laupsa Holm. För de är fortfarande till salu.

Nu ger jag istället lite mer offentlighet till mitt nya liv som skönlitterär författare på äldre dar. Just nu jobbar jag på ett projekt som ligger mig varmt om hjärtat. 









Mitt jävla liv heter det. Det är en biografi om en person som fascinerar mig.

Jag är på upploppet med en första del av 4 möjliga (planerade). Parallellt med skrivandet ägnar jag tid åt att förstå förlagsvälden, den som jag önskar ge mig in i. Jag kan inte nog betona värdet av att lyssna på Förlagspodden. En ny värld öppnar sig, vilket jag skrev jag om i min förra blogg Jag flyter omkring i förlagsvärlden och författarvärlden. I den världen flyter jag fortfarande omkring och det är lärorikt. Precis där jag vill vara.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2023 Bentes årskrönika

Berättelsen om en berättelse del 9. Det är mycket nu.

En berättelse om en berättelse, del 1. Seniorkollo film.